1)     Dodavatel a fakturační údaje, kontaktní údaje

Květiny My Dream s.r.o.

Jankovcova 1037/49
170 00 Praha 7
IČ: 04428145
DIČ: CZ04428145

Tel: +420 725 688 279
E-mail: info@kvetiny-holesovice.cz
Web: www.kvetiny-holesovice.cz

(dále jen "dodavatel")

 

2)    Základní ustanovení

Níže uvedené smluvní podmínky jsou nedílnou součástí veškerých objednávek a uzavřených smluv mezi objednatelem a dodavatelem jejichž předmětem jsou řezané, hrnkové, umělé, suché květiny a dárkové předměty. Objednávka je návrhem kupní smlouvy. Kupní smlouva skutečně vzniká v momentě uhrazení objednaného zboží objednatelem. Smlouva je splněna dodáním zboží příjemci.

3)    Ceny 

Zboží – květiny a doplňkový sortiment
Ceny jsou uvedené včetně DPH. Cena po uzavření smlouvy je neměnná a pro obě strany smlouvy závazná.

4)    Objednávka 

Objednávky jsou přijímány:

prostřednictvím internetového obchodu - vybráním položky do nákupního košíku a vyplněním objednávkového formuláře - ten je automaticky odeslán do našeho objednávkového centra a Vaše objednávka bude vyřízena

  •        telefonicky
  •        e-mailem na adrese dodavatele
  •        písemně či osobně na adrese dodavatele
  •        Objednávky vyřizujeme
  •        v pracovní dny od 10 do 18 hodin
  •        Objednávka musí obsahovat
  •        druh zboží
  •        termín dodání (datum a hodinu)
  •        místo dodání: jméno, adresu a telefon příjemce
  •        identifikační údaje objednavatele: jméno, adresu a telefon či e-mail objednatele

Dodavatel si vyhrazuje právo ověřit pravost objednávky telefonicky. Objednávka je pro obě strany závazná je považována se za dokončenou uhrazením ceny za zboží a služby, případně poměrné části, kterou může stanovit dodavatel. Pokud nebyla objednávka on-line zaplacena, nebo nebylo jinak doručeno potvrzení o platbě, upozorňujeme Vás na zpětnou telefonickou nebo e-mailovou kontrolu platnosti objednávky, před jejím doručením. Objednávky bez uvedení e-mailu nebo telefonního čísla nebudou akceptovány. 

5)    Storno

Objednavatel, může objednávku stornovat pouze do 24 hod. před jejím doručením, a to e-mailem nebo telefonicky. V případě stornování již zaplacené objednávky ze strany objednavatele dodavatel vrátí peníze objednavateli.

6)    Dodávané zboží

Vzhledem k povaze sortimentu a přímé závislosti na dovozu květin ze zahraničí si prodávající vyhrazuje právo záměny druhu nebo barvy květiny oproti fotografii na stránkách internetového obchodu. Dodavatel je oprávněn v takovém případě nahrazovat jednotlivé květiny, květinami  podobného vzhledu, stejného druhu a stejné nebo vyšší kvality.  V případě nutné záměny vyšší než 25 % prodávající neprodleně kontaktuje kupujícího a bude dohodnut další postup.

7)    Možnosti platby

Při osobním odběru zboží v provozovně lze objednávku zaplatit v provozovně v hotovosti nebo platební kartou.

Při elektronické objednávce po vyplnění objednávkového formuláře si můžete zvolit způsob platby.

On-line kartou

Bezpečnost použití Vaší platební karty umožňuje nejmodernější a nejbezpečnější systém plateb kartových asociací MasterCard a VISA, tzv. 3D Secure. Dodavatel nemá přístup k údajům o platební kartě. Údaje ze své platební karty (číslo platební karty, datum ukončení platnosti karty, a CVV/CVC) zadáváte přímo zpracovatelské bance. Tím je eliminována možnost zneužití vaší kreditní karty. Než uskutečníte platbu on-line, prosíme ověřte si vhodnost Vaší karty pro tento způsob platby ve Vaší bance.

Přijímáme platební karty VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro.

Převodem

Platbu převodem na korunový účet lze uskutečnit pouze po předchozí osobní nebo telefonické dohodě (tel. +420 725 688 279. Objednávka bude vyřízena po obdržení platby na účet č. 8876991001/5500.

Celková cena objednávky je složena z ceny zboží a z ceny přepravy.

8)     Dodací podmínky

  •        Osobní odběr na prodejně.
  •        Odeslání příjemci po Praze.

Termín dodání se řídí objednávkou.

Doručení zboží je prováděno dopravcem v přepravní lhůtě od 10:00 do 18:00.

Cena za dopravu je 150,- Kč včetně DPH.

Objednávky vyřizujeme obvykle do tří hodin po jejich přijetí. V případě, že nebudeme schopni Vaši objednávku včas vyřídit, budete na tuto skutečnost ihned upozorněni.

Dodání
Příjemce podepisuje při převzetí květin a ostatního zboží předávací dokument, jehož podpisem příjemce prohlašuje, že souhlasí se vzhledem, kvalitou a množstvím dodaného zboží, zejména, jedná-li se o řezané květiny.

Dodavatel nenese odpovědnost za zdržení zásilek, způsobené stávkami, přírodními živly a dalšími událostmi, které nemůže jakkoliv ovlivnit.

9)     Reklamace

Příjemce přebírá zboží svým podpisem a zároveň stvrzuje, že zboží převzal v dobrém stavu. V případě, že je zboží poškozeno, je příjemce před převzetím zboží povinen oznámit toto poškození prodávajícímu na tel. +420 725 688 279 Na pozdější reklamace nebude brán zřetel. . V případě oprávněné reklamace má příjemce právo na výměnu zboží, slevu z ceny či zrušení smlouvy.

Reklamace přijímáme telefonicky, mailem  či osobně na adrese společnosti.

10)   Ochrana osobních údajů

Prodávající se zavazuje respektovat a chránit osobní údaje kupujícího i příjemce v souladu se zákonem č. 101/2002 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění. Poskytnuté osobní údaje budou zpracovávány a bezpečně uchovávány v zabezpečeném informačním systému prodávajícího. Prodávající má právo si poskytnuté osobní údaje dostupnými prostředky ověřit z hlediska pravdivosti a možného záměru, který je v rozporu s českým právním řádem, nebo zda nebyl osobní údaj poskytnut osobou nebo subjektem, kterému informace o osobních údajích nepřináleží. Prodávající poskytnuté a zjištěné osobní údaje využije pouze pro úspěšné vyřízení objednávky, doručení zboží a případnou reklamaci. Kupující tímto výslovně souhlasí s předáním těchto osobních údajů dopravci za účelem doručení zásilky.

Objednavatel uskutečněním objednávky vyjadřuje souhlas s výše uvedenými podmínkami.